Ana içeriğe atla

 

İkamet İzni Başvurusu Nasıl Yapılır ?

How To Make A Residence Permit Application?

كيف يتم التقديم على طلب تصريح الاقامة

Как подать заявление на получение вида на жительство?

Wie wird ein Antrag für eine Aufenthaltserlaubnis gestellt?

 

 

Dosyada Eklenecek Belgeler

  • İkamet izni kayıt/başvuru formu (öğrenci tarafından ıslak imzalı şekilde)
  • Pasaport ya da pasaport yerine geçen belge (aslı görüldü şeklinde)
  • Öğrencilik durumunu gösterir belge
  • 4 adet biometrik fotoğraf
  • Geçerli sağlık sigortası (GSS ya da ikamet izni talep süresini kapsayan özel sağlık sigortası)
  • Kalacağı adres bilgilerini gösterir belge
  • Kendi evinde kalıyorsa, tapu fotokopisi (uzatma başvurularında “yerleşim yeri belgesi” yeterlidir)
  • Kira sözleşmesi ile kalıyorsa, kira sözleşmesinin noter onaylı örneği
  • Otel vb. konaklama yerlerinde kalınıyorsa, bu yerlerde kalındığına dair belge
  • Öğrenci yurtlarında kalınıyorsa, yurtta kalındığına dair belge
  • Destekleyici yanında kalınıyorsa, yanında kaldığı kişinin noter onaylı taahhüdü (Destekleyici evli ise ayrıca eşinin de noter onaylı taahhüdü)
  • İkamet izni belge bedelinin ödendiğine dair makbuz
  • 18 yaşından küçük yabancılar için;
  • Vize muafiyetiyle ya da farklı amaca yönelik vizeyle gelenler için; veli/vasi bilgisini içeren belge (doğum belgesi, aile belgesi vb.) ve veli/vasi/yasal temsilcisi tarafından verilen muvafakatname (amacına uygun vizeyle ((öğrenim vizesi)) gelenler için; muvafakatname ve veli/vasi bilgisini içeren belge eklenmeyecektir.)

Beyan belgesini 2 nüsha olarak doldurup ofise teslim etmeniz gerekmektedir.

Beyan belgesini indirmek için TIKLAYINIZ

 

İkamet başvurusu evraklarını PAZARTESİ, SALI, ÇARŞAMBA ve PERŞEMBE günleri 10:00-12:00 ile 14:00-16:00 saatleri arasında ofisimize teslim edebilirsiniz.

 

Evrak teslim adresi: Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, T2 Blok, Dış İlişkiler Ofisi Serdivan / SAKARYA

 

İletişim Bilgileri:

E-POSTA: ikamet@subu.edu.tr

TEL: +90 264 616 01 14 / +90 264 616 01 23